مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در ماه محرم و به ویژه دهه پایانی صفر با اتکا به بسترهای متنوع اینترنتی و شبکههای اجتماعی، توانست تصویری تعاملی، ویژه و منحصر بهفرد با نسل جوان برقرار کند. با توجه به اینکه محتوای معارفی و پوشش لحظهای حرم مطهر رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر مخاطبان و علاقهمندان زیادی دارد، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی امسال با اتکا به بسترهای متنوع اینترنتی و شبکههای اجتماعی، بستهای کامل از پخش زنده، برنامههای اینترنتی، پویش تعاملی و تولیدات اختصاصی داخلی و بینالمللی را در این ایام ارائه کرد؛ مجموعهای که هم در گستره مخاطب و هم در تنوع قالب بیسابقه بود.