printlogo


استقبال چشمگیر اهالی رسانه و ارسال 3 هزار و 751 اثر امام رضایی به دبیرخانه جشنواره
برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا
خلق فرصت جهت هم‌افزایی، شبکه‌سازی و شناسایی فعالان مردمی در حوزه رضوی از یک سو و جریان‌سازی در عرصه تولیدات رسانه‌ای مردمی در حوزه معارف رضوی، که به ارتقای کمی و کیفی آثار منتج شود، مهم‌ترین هدف‌گذاری‌های انجام شده برای گسترش دامنه تعاملات مردمی آستان قدس و شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای-اجتماعی بوده است.

در این راستا طی سال‌های اخیر سه دوره جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا با مشارکت گسترده اصحاب رسانه برپا شده است. سومین دوره این جشنواره در سال 1402 با هدف ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان بین المللی محتوای رسانه ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه ها و به ویژه رسانه های نوین با استقبال گسترده اصحاب رسانه برگزار شد. 
در این دوره از جشنواره 3 هزار و 751  اثر در بخش‌های رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و پایان‌نامه، بخش پویش مردمی و نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی و بخش بین الملل به جشنواره ارسال شد که طی مراسمی در مشهد با حضور تولیت آستان قدس رضوی از آثار برگزیده تجلیل به عمل آمد