printlogo


حضور ده‌ها  شبکه ملی و بین المللی در حرم مطهر رضوی و تولید برنامه‌های متنوع برای مخاطبان 
ارتباط با مردم از طریق امواج رسانه‌ای
مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، از میزان ضریب نفوذ رادیو و تلویزیون برای مخاطبان غافل نبوده و در این حوزه بسترهای ارتباطی مردم با حرم امام رضا را به شکلی جامع فراهم کرده است.  با برنامه‌ریزی این مرکز، حرم مطهر رضوی در طول سال ۱۴۰۲ میزبان تیم‌های رسانه‌ای ده‌ها شبکه ملی و بین‌المللی تلویزیونی و رادیویی بود تا با تولید برنامه اختصاصی، حال و هوای این آستان را به اقصی نقاط ایران و جهان مخابره کنند.

اوج این حضور در مناسبت‌های ویژه همچون نوروز، دهه کرامت، ماه رمضان، ماه محرم و دهه آخر صفر بود که میلیون‌ها مخاطب را با این آستان مرتبط کرد. برآیند تلاش‌های انجام شده در  طی سال 1402 شامل پخش و مشارکت در ساخت ‌  حدود 2431 ساعت برنامه تلويزيوني در قالب برنامه‌هاي تركيبي و گفت و گو محور بوده است. همچنین توليد، پخش و پشتیبانی از ساخت بيش از 494 ساعت برنامه در حوزه بين الملل و پخش بيش از 1186 ساعت ويژه برنامه راديويي دو اقدام شاخص دیگر در این حوزه بوده است