printlogo


پاسخگویی به 400 هزار تماس مردمی
ایجاد بستر گفت و گوی دو سویه با مردم و پاسخ‌گویی بی‌واسطه به اقشار و گروه‌های مختلف و افزایش بهره‌وري و اثربخشي فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي، هدف کلان دیگری بود که تحقق آن در مرکز ارتباطات و رسانه پیگیری شد. ارتباط مستقیم مردم با آستان قدس از طریق سامانه تلفنی ۱۳۸ به عنوان پل ارتباطی بین زائران و مجاوران، خدمت رسانه‌ای شاخص این حوزه است و در سالی که گذشت به بیش از 400 هزار تماس مردمی از طریق این سامانه پاسخ داده شد و رکوردی ارزشمند در ارائه این خدمت به ثبت رسید. همچنین طی سال گذشته، 68 طرح افکارسنجی در جغرافیای حرم مطهر و آستان قدس رضوی اجرا و از طریق نظرات مردمی دریافت شد تا نتایج آن به عنوان معیار ارزیابی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌ها و خدمات استفاده شود.